Sklik Retargeting na základě uživatelských událostí

5 roky ago

Chtěli byste retargetovat (remarketovat) návštěvníky vašeho webu i v Skliku nejen podle zobrazené stránky (URL)? V Google Ads je díky…

10 tipů, jak si více (ne)rozumět

5 roky ago

E-maily. Všichni je píšeme a čteme. Jsou to ale e-maily, které posouvají věc/projekt dál? Když se účastním některých profesních e-mailových…

Měřte na webu mikrokonverze a zvyšte výkonnost

6 roky ago

Čtěte dál, pokud chcete znát 5 situací, kdy se bez měření mikrokonverzí neobejdete3 způsoby využití získaných dat pro zvýšení výkonu…

5+1 šikovných nástrojů pro online komunikaci a sdílení

6 roky ago

Často překvapím lidi ve svém okolí tím, jaké používám nástroje. Proto sdílím svých 5 oblíbených nástrojů, které mi usnadňuji a…

Webová analytika u jednostránkových webů

6 roky ago

Jednostránkové weby potkáme na internetu vcelku často. Hodí se pro pro prezentaci jednoho produktu či služby. Ačkoliv je vše na…

Bounce rate – mýty a vysvětlení

6 roky ago

V Google Analytics Míra okamžitého opuštění (anglicky Bounce Rate) ukazuje, při kolika návštěvách návštěvník z webu hned odešel, aniž by…

5+1 GDPR nastavení Google Analytics

6 roky ago

V souvislosti s GDPR směrnicí, jejíž dopady se intenzivně diskutují posledních pár měsíců, je tu i pár věcí, které se…

GDPR cookie lišta – vše v jednom

6 roky ago

Jedním z požadavků GDPR je povinnost informovat návštěvníka webu, jaká data web zpracovává. Podle povahy resp. účelu zpracování pak stačí…

Google Analytics SEO report

6 roky ago

Chcete si udělat rychlý přehled o návštěvnosti vašich webů A to především z pohledu organické návštěvnosti? Připravil jsem Google Data…

Google Analytics checklist & automatizovaný audit

7 roky ago

V květnu 2019 jsem vytvořil vlastní komplexnější automatizovaný audit, podívejte se na něj zde.   Velmi často při prvním setkání…