Chtěli byste retargetovat (remarketovat) návštěvníky vašeho webu i v Skliku nejen podle zobrazené stránky (URL)? V Google Ads je díky…
E-maily. Všichni je píšeme a čteme. Jsou to ale e-maily, které posouvají věc/projekt dál? Když se účastním některých profesních e-mailových…
Čtěte dál, pokud chcete znát 5 situací, kdy se bez měření mikrokonverzí neobejdete3 způsoby využití získaných dat pro zvýšení výkonu…
Často překvapím lidi ve svém okolí tím, jaké používám nástroje. Proto sdílím svých 5 oblíbených nástrojů, které mi usnadňuji a…
Jednostránkové weby potkáme na internetu vcelku často. Hodí se pro pro prezentaci jednoho produktu či služby. Ačkoliv je vše na…
V Google Analytics Míra okamžitého opuštění (anglicky Bounce Rate) ukazuje, při kolika návštěvách návštěvník z webu hned odešel, aniž by…
V souvislosti s GDPR směrnicí, jejíž dopady se intenzivně diskutují posledních pár měsíců, je tu i pár věcí, které se…
Jedním z požadavků GDPR je povinnost informovat návštěvníka webu, jaká data web zpracovává. Podle povahy resp. účelu zpracování pak stačí…
Chcete si udělat rychlý přehled o návštěvnosti vašich webů A to především z pohledu organické návštěvnosti? Připravil jsem Google Data…
V květnu 2019 jsem vytvořil vlastní komplexnější automatizovaný audit, podívejte se na něj zde. Velmi často při prvním setkání…