Měření QR kódů a offline zdrojů do Google Analytics

Chcete doměřit efekt vaší offline reklamy, ze které vedete lidi na váš web? Jde to snáze než si možná myslíte. Rozdělím řešení na dvě situace: Vstup na web přes načtení QR kódu.Přístup přímo na webovou (URL) adresu, kterou mohou lidé vidět na plakátu nebo třeba i...

Profesionál v onlinu: řemeslo + kontext + přesahy

Poslední dobou jsem se setkal s pár majiteli malých firem, kteří mají web a snaží se zviditelnit v online prostředí. Spojuje je jedno: Je pro ně nesnadné vybrat si profesionála (jednotlivce či firmu), který pro ně udělá práci, která jim reálně pomůže. Tato setkání mě...

Nástroje pro tvorbu screencast videí

Občas se mě někdo ptá, co používám pro tvorbu screencastů a online videí. Které nástroje jsem si oblíbil a proč je spokojeně používám skoro 4 roky? Screen-O-Matic Screen-O-Matic používám na záznam obrazovky a zvuku a následnou úpravu záznamu. Jako u většiny nástrojů...

7 Google Analytics video návodů pro efektivnější práci

V rámci 5 videí najdete 7 krátkých video tipů pro zefektivnění práce s Google Analytics a získání nových pohledů na data. Google Analytics Vlastní přehledy Když chcete kombinovat více sloupců (dimenzí) a/nebo vlastní metriky či dimenze neobjedete se bez vlastních...

Hromadné získání dat z webů (scraping) s OpenRefine

Co je OpenRefine? OpenRefine (dříve Google Refine) je nástroj pro efektivní hromadné zpracování a transformaci textu. Je zdarma a nainstalujete si ho na svůj počítač a data tak zůstávají u vás. V on-line marketingu se často používá pro analýzu klíčových slov, mj....

Tento web využívá cookies pro zajištění funkčnosti webu a získání statistik návštěvnosti webu. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close