Pro vyhodnocení návštěvnosti webů a optimalizaci on-line marketingových aktivit dnes weby obsahují mnoho různých měřicích a marketingoých kódů různých služeb – typicky Google Analytics, Adwords, Sklik atp.
Často se setkávám s tím, že fakt, že měřicí kód nefunguje, se zjistí až pár dní po spuštění webu či kampaně. Přitom otestovat funkčnost kódů s předstihem není nic složitého, když využijeme šikovné doplňky do prohlížeče Chrome:
Jak si otestovat měřící kód Google Analytics a konverzní nebo remarketingové kódy Adwords a Skliku ukazuji krok za krokem ve video tutoriálu.
Pokud používáte na webu Google Tag Manager a chcete si vyzkoušet jeho nastavení dříve než vám GTM kód vloží programátor na web, je to možné.
Stejně tak můžete dopředu vyzkoušet kódy, které budete posílat programátorovi webu.
Jak na to ukazuji ve videu.
Jak se zbavit (not set) v Session Source a Session Medium?
Chcete doměřit efekt vaší offline reklamy, ze které vedete lidi na váš web? Jde to…
Tenhle článek jsem měl rozepsaný fakt dlouho, ale je stále aktuální… Trápí mě, že opakovaně…
Poslední dobou jsem se setkal s pár majiteli malých firem, kteří mají web a snaží…
Občas se mě někdo ptá, co používám pro tvorbu screencastů a online videí. Které nástroje…
V rámci 5 videí najdete 7 krátkých video tipů pro zefektivnění práce s Google Analytics…