Categories: NástrojeOnline

100% kontrola měřicích a marketingových kódů

Pro vyhodnocení návštěvnosti webů a optimalizaci on-line marketingových aktivit dnes weby obsahují mnoho různých měřicích a marketingoých kódů různých služeb – typicky Google Analytics, Adwords, Sklik atp.

Často se setkávám s tím, že fakt, že měřicí kód nefunguje, se zjistí až pár dní po spuštění webu či kampaně. Přitom otestovat funkčnost kódů s předstihem není nic složitého, když využijeme šikovné doplňky do prohlížeče Chrome:

  • Google Tag Assistant ukáže jaké kódy služeb Googlu jsou ve stránce (tzn. funguje pro Google Analytics, Adwords, Tag Manager a DoubleClick)
  • WASP.inspector je mnohem univerzálnější a detailnější; ukáže nám všechny kódy a všechny události (HTTP požadavky), které se do jednotlivých služeb (jako je Google Adwords či Seznam.cz Sklik) posílají

Jak si otestovat měřící kód Google Analytics a konverzní nebo remarketingové kódy Adwords a Skliku ukazuji krok za krokem ve video tutoriálu.

Testování Google Tag Manager nanečisto

Pokud používáte na webu Google Tag Manager a chcete si vyzkoušet jeho nastavení dříve než vám GTM kód vloží programátor na web, je to možné.

Stejně tak můžete dopředu vyzkoušet kódy, které budete posílat programátorovi webu.

Jak na to ukazuji ve videu.

Související

Miroslav Pecka

Share
Published by
Miroslav Pecka

Recent Posts

GA4 (not set) problém & jeho řešení

Jak se zbavit (not set) v Session Source a Session Medium?

1 rokem ago

Měření QR kódů a offline zdrojů do Google Analytics

Chcete doměřit efekt vaší offline reklamy, ze které vedete lidi na váš web? Jde to…

2 roky ago

5+1 věcí, které se online markeťák může naučit od ajťáka

Tenhle článek jsem měl rozepsaný fakt dlouho, ale je stále aktuální… Trápí mě, že opakovaně…

3 roky ago

Profesionál v onlinu: řemeslo + kontext + přesahy

Poslední dobou jsem se setkal s pár majiteli malých firem, kteří mají web a snaží…

4 roky ago

Nástroje pro tvorbu screencast videí

Občas se mě někdo ptá, co používám pro tvorbu screencastů a online videí. Které nástroje…

4 roky ago

7 Google Analytics video návodů pro efektivnější práci

V rámci 5 videí najdete 7 krátkých video tipů pro zefektivnění práce s Google Analytics…

4 roky ago