Záznamy přednášek a slides

Synergie webu a online marketingu v e-commerce

Poslední středa H1.cz | 24. 4. 2019
Životně důležitou součástí funkčního e-commerce řešení je web/e-shop. Co by mělo splňovat funkční řešení (nejen) z pohledu on-line marketingu? Kdy zvolit řešení na míru? Jak prosadit změny u vás firmě?

Online-marketing-friendly web. Jak na to?

Poslední středa H1.cz | 31. 10. 2018
Abyste mohli zvyšovat výkon PPC kampaní či zlepšovat konverzní schopnost webu, potřebujete data. Ne vždy si je ale můžete dohledat sami. Například při implementaci měřících kódů se neobejdete bez svého web developera. Spolupráce markeťáků a webařů však často není efektivní, což zvyšuje náklady o desítky či stovky tisíc Kč! Jak se vyhnout takovému plýtvání? Jak to udělat dobře hned napoprvé? Marketingově-analytický pohled zprostředkuje Mirek Pecka, pohled web developera přidá Martin Henych (AW-dev).

Web developers, make your online marketer happy

WebExpo| 22. 9. 2018
Online marketers, web developers, and clients can save both time and money if they understand each other. Marketers need data about the behavior of their website users–and they can’t get that data without the support of the web developers on their team. At Miroslav’s talk, he’ll share five examples of web development solutions that your marketing team will love! All the solutions are reusable and can be incorporated into your CMS or libraries. This talk is a one-time investment that will help you keep your clients happy and save you time on every project you work on in the future.

Jak dokázat, že má váš obsah smysl?

CopyCamp | 8. 12. 2017 → Více informací & shrnutí najdete v článku na blogu H1.cz

Jak si nerozbít webovou analytiku na moderním webu?

Poslední středa: SEO a webová analytika u moderních webů | 29.11.2017  
→ Více informací & shrnutí najdete v článku na blogu H1.cz

Jsem Miroslav Pecka...

Foto Miroslav Pecka

[email protected]

Propojuji on-line marketing a technické řešení. Specializuji se na webovou analytiku.

Rozumím procesu tvorby webu, SEO a Google Analytics.