Reference — Co o naší spolupráci říkají klienti?

Je pro mě důležité pomáhat klientům přesně tam, kde moje práce/expertíza je tím chybějícím kolečkem do stroje – rozuměj projektu.
Když se stroj rozběhne a běží už sám, je to pro mě největší radost.

S Miroslavom sme spolupracovali na implementácii nového riešenia data layer a re-setupu GTM podľa špecifických požiadaviek. Všetko prebehlo veľmi hladko a bez problémov. Chválim systematickosť a zatiaľ najlepšie spracované zadania pre development, čo som kedy videl.

Martin Anderko

Head of Performance marketing, GymBeam

Spolupráce s Mirkem byla výborná a pomohl nám v mnoha směrech. Je vidět, že se v oblasti webové analytiky pohybuje už řadu let a jeho zkušenosti jsou velmi cenné.

Udělal pro nás audit v GTM a GA a pomohl tak odhalit nedostatky v měření našeho e-shopu. Na Mirkovi nejvíce oceňuji jeho samostatnost a důslednost v přístupu k práci.

Robin Hubáček

Web & Data Analyst, Hartmann Group

Výborná spolupráce a spolehlivost.
Srozumitelné podklady a jasně vysvětlené reporty. Oceňuji také Mirkův přesah do oblasti vývoje webů a SEO. Významně mi to usnadňuje komunikaci s programátory.

Andrea Krejčí

Online Marketing Specialist, GUMEX, s. r. o.

S Mirkem spolupracujeme na dlouhodobém analytickém projektu. I když jsme technologická firma, tak nám Mirek velmi pomáhá svou detailní znalostí Google Analytics a Tag Manageru. Dost nám to šetří čas a víme, že by se nám těžko doháněla jeho implementační kvalita.

Václav Prak

Marketing Manager, Raynet CRM

Miroslav provedl detailní audit měření Google Analytics a odhalil v něm slabá místa. Díky dalšímu nastavení máme lepší přehled o chování jednotlivých návštěvníků. Vše potřebné řešil Miroslav přímo s programátory, což implementaci změn značně usnadnilo a ulehčilo mi to práci.

Jakub Szewieczek

Marketing Manager, Mobil Pohotovost

Mirek nám pomohl s nestandardním měřením konverzí v Google Analytics, které několik analytiků před ním vzdalo. Navrhl několik možností a realizoval řešení, které opravdu funguje. Navíc musím ocenit Mirkovy technické znalosti a rychlé pochopení našich požadavků. Vše bylo provedeno ve slíbených termínech a s efektivitou, kterou jsem nečekal.

Petr Jurča

CEO, Leano.cz

Spolupráce s Mirkem byla od začátku naprosto příkladná. Vyslechl si naše přání, navrhl postup implementace, plus přidal i nějaké zlepšováky, a vzápětí vytvořil srozumitelné zadání pro programátory. Mirek je opravdu odborník na svém místě. Těším se na další spolupráci 🙂

Hana Vrzalová

Marketing Manager, NTB CZ s.r.o.

Miroslav helped our organization completely rebuild our Google Analytics, Google Tag Manager, On-Site Tag Implementation and other tracking mechanisms, enabling us to better understand, capture, and optimize our onsite conversions.

As a media organization with a subscription model, robust data collection is important, with the conversion data from newsletter signups, registrations, and subscription purchases being perhaps the most crucial.

Prior to our work with Miroslav, we had a highly imperfect set-up and approach to gathering and analyzing this data. Miroslav did a full audit of our data collection methods and tools, matched our needs with requisite structural changes, then expertly guided us through the process from start to finish, all while completing his work on schedule and budget.

What’s more, he also imparted knowledge to our staff with hands-on training sessions that have proven incredibly valuable. I’m very glad that Miroslav was recommended to us and can highly recommend him to any organization looking to rethink their approach to data collection, analysis, and e-commerce. 

Jonathan Hoffmann

Chief Operating Officer, Project Syndicate

Miroslav Pecka nám byl doporučen jako odborník na Google Analytics a byli jsme velmi spokojeni. Během našeho školení jsme porozuměli nejen základům, ale i pokročilejším nastavením metrik. Navíc nám připravil přehledný dashboard k vlastní práci s daty. Určitě doporučuji.

Daniel Bacho

Head of PR & Marketing, Roxy Club Praha

S Mirkem dlouhodobě spolupracujeme v oblasti nastavení webové analytiky, zejména pro projekty klienta McDonald’s. Mirek má hlubokou znalost problematiky SEO, související analytiky a jejího nastavení.

Mirek je schopen podávat informace v lidské formě pro manažerská rozhodnutí, ale stejně tak dokáže komunikovat technicky napřímo s našimi vývojáři. Šetříme tak čas a neztratíme nic v překladu.

Díky správně nastavené analytice můžeme vyhodnocovat plnění cílů našich projektů a volit správná rozhodnutí.

Michal Paulík

Project Director, DDB Prague

S Mirkem spolupracuji již přes rok a ihned od začátku jsem věděl, že to byla trefa do černého. Velice mě zaujalo, jak rychle se Mirek dokázal zorientovat v našem businesse i v našich systémech s poměrně komplexním a složitým procesem. Skvělý je i jeho přesah do programátorských záležitostí.
Vždy, když na něco technického narazíme, řeší to přímo s našimi vývojáři, což je pro mě naprosto pohodlné.

Mirek nám momentálně pomáhá s tím, abychom dali dohromady data, na kterých budeme moci dělat pokročilou analytiku jak na webu, tak i v PowerBI. Zároveň nám pomáha starat se o datovou vrstvu na webu, o Google Analytics a Tag manager. Spolupráci s Mirkem si nepochvaluji jen já, ale všichni kolegové, se kterými dosud spolupracoval.

Ondřej Valuštík

Head of web & brand, Ušetřeno.cz

Spolupráce s Mirkem probíhala přesně tak, jak si představuji profesionální přístup. Na úvodní schůzce jsme si domluvili rozsah spolupráce a termín, následně jsem předal potřebná data a přístupy a v domluveném čase jsem dostal hotový výstup.

V našem případě to byla integrace dat z formulářů na webu a z kampaní v Google Analytics.

Michal Spěváček

Sales & Marketing, Spěváček

Mirek pro naši divizi připravil individuální školení Google Analytics. Vzhledem k různorodosti posluchačů bylo potřeba uspokojit mnoho lidí, kteří se do Google Analytics dívají z různých důvodů. Tuto překážku Mirek vyřešil perfektně, formou dialogu a praktických ukázek si každý posluchač přišel na své a celý tým je zase chytřejší.

Za celý tým děkuji.

Jakub Hořák

Online Marketing Director, CZECH PROMOTION POP! s.r.o.

Spolupráca prebieha vždy na vysokej úrovni. Miro je znalý problematiky, vie pomôcť ako s nastavením GA, GTM, ale aj odhaliť nezrovnalosti. Vie poradiť rôzne nástroje a tiež ako debugovať problém. Odporúčam.

Jan Šepelák

Performance Specialist, GroupM Slovakia

Mirek pro náš e-shop nastavil Google Analytics (včetně reportingu) a všechny konverzní a měřicí kódy pro PPC systémy a zbožové srovnávače. Nemuseli jsme tak řešit technické věci s web developerem a získali jistotu, že vše bude fungovat. Řešení je navíc snadno přenositelné na další jazykové mutace.

Jiří Urbanec

Co-founder, Lavaliere.cz

Mirek pro náš projekt VzornePravo.cz připravil analýzu klíčových slov. Díky ní jsme zjistili, jaké fráze lidé reálně hledají a mohli následně upravit nadpisy a texty na webu. Znalost hledaných slov nám také pomohla při nastavení cílení PPC kampaní. Tahle jednorázové investice se nám rozhodně vrátila!

Lukáš Gruber

Online Manager, Wolters Kluwer, a.s.

In today’s world, online is future and with Miroslav’s guidance, our Google Analytics and Google Tag Manager insured we were able to deliver the message we we wanted to the people we wanted.

The best thing about working with Miro is that he delivers what can be put into action immediately. He is expert at Google Analytics and SEO and he makes it easy to implement solutions for our digital strategy that can really move the needle.

Vincent Vachta

Digital Marketing Manager, CloverDX.com