Čísla smyslu zbavená

„Nastavte měření a my se pak podle těch čísel rozhodneme.“ Logické, ne? Problém je v tom, že samotná čísla je třeba většinou číst v určitém kontextu, aby dávala smysl nebo nebyla zavádějící. Většina online nástrojů pro zjišťování chování návštěvníků na webu nabízí...

Nástroje a doplňky pro Google Analytics

Zjednodušte si práci při testování funkčnosti Google Analytics, práci s GA či exportu dat z reportů. Vyzkoušejte šikovné nástroje a doplňky prohlížeče. Zjištění/otestování měřících kódů (doplňky do prohlížečů) Google Analytics Opt-out Browser Add-on —...

Konference WebTop100 2014

Na konferenci WebTop100 jsem byl poprvé a jsem spokojen. Třicet přednášek ve 3 sálech na sebe precizně navazovalo, takže nebyl problém přecházet mezi sály přesně dle časového harmonogramu. To se ne vždy povede. Takže díky organizátorům. Mě osobně nejvíc zaujaly...

Google Analytics: Zkreslení vlastními návštěvami

Ať už jste vlastníci webu nebo jeho tvůrci, vaše chování na webu je odlišné a nemělo by zkreslovat statistiky chování vašich návštěvníků (navštívené stránky, zdroje návštěv, lokalitu atp.). Existuje několik možností, jak eliminovat v Google Analytics statistikách...

13 problémů při vyhodnocení kampaní v Google Analytics

Proč některá čísla mohou být zavádějící? Kdy je lepší nic nenastavovat? Co je třeba nastavit před samotnou kampaní? Při propagaci webu lze vhodným nastavením kampaní výrazně zlepšit možnosti vyhodnocení on-line marketingových aktivit a zaměřit se jen na efektivní...

Jak spravujete svou síť kontaktů Vy? (aktualizace 2014)

Leccos se od minulého roku změnilo, proto jsem článek lehce aktualizoval. Změny oproti situaci v 02/2013 uvádím tučně. Po přečtení knihy Nikdy nejez sám jsem začal pociťovat potřebu si nějak seskupit různé druhy kontaktů – Facebook, Twitter, Google...