Měření QR kódů a offline zdrojů do Google Analytics

Chcete doměřit efekt vaší offline reklamy, ze které vedete lidi na váš web? Jde to snáze než si možná myslíte. Rozdělím řešení na dvě situace: Vstup na web přes načtení QR kódu.Přístup přímo na webovou (URL) adresu, kterou mohou lidé vidět na plakátu nebo třeba i...

Profesionál v onlinu: řemeslo + kontext + přesahy

Poslední dobou jsem se setkal s pár majiteli malých firem, kteří mají web a snaží se zviditelnit v online prostředí. Spojuje je jedno: Je pro ně nesnadné vybrat si profesionála (jednotlivce či firmu), který pro ně udělá práci, která jim reálně pomůže. Tato...

Nástroje pro tvorbu screencast videí

Občas se mě někdo ptá, co používám pro tvorbu screencastů a online videí. Které nástroje jsem si oblíbil a proč je spokojeně používám skoro 4 roky? Screen-O-Matic Screen-O-Matic používám na záznam obrazovky a zvuku a následnou úpravu záznamu. Jako u většiny nástrojů...

7 Google Analytics video návodů pro efektivnější práci

V rámci 5 videí najdete 7 krátkých video tipů pro zefektivnění práce s Google Analytics a získání nových pohledů na data. Obsah ToggleGoogle Analytics Vlastní přehledyGoogle Analytics Typy řazení dat: vážené a absolutní změnaGoogle Analytics – Sekundární...