od Miroslav Pecka | 2015-01-11
„Nastavte měření a my se pak podle těch čísel rozhodneme.“ Logické, ne? Problém je v tom, že samotná čísla je třeba většinou číst v určitém kontextu, aby dávala smysl nebo nebyla zavádějící. Většina online nástrojů pro zjišťování chování návštěvníků na webu nabízí...
od Miroslav Pecka | 2014-12-21
Zjednodušte si práci při testování funkčnosti Google Analytics, práci s GA či exportu dat z reportů. Vyzkoušejte šikovné nástroje a doplňky prohlížeče. Zjištění/otestování měřících kódů (doplňky do prohlížečů) Google Analytics Opt-out Browser Add-on —...
od Miroslav Pecka | 2014-11-08
Na konferenci WebTop100 jsem byl poprvé a jsem spokojen. Třicet přednášek ve 3 sálech na sebe precizně navazovalo, takže nebyl problém přecházet mezi sály přesně dle časového harmonogramu. To se ne vždy povede. Takže díky organizátorům. Mě osobně nejvíc zaujaly...
od Miroslav Pecka | 2014-08-16
Ať už jste vlastníci webu nebo jeho tvůrci, vaše chování na webu je odlišné a nemělo by zkreslovat statistiky chování vašich návštěvníků (navštívené stránky, zdroje návštěv, lokalitu atp.). Existuje několik možností, jak eliminovat v Google Analytics statistikách...
od Miroslav Pecka | 2014-07-13
Proč některá čísla mohou být zavádějící? Kdy je lepší nic nenastavovat? Co je třeba nastavit před samotnou kampaní? Při propagaci webu lze vhodným nastavením kampaní výrazně zlepšit možnosti vyhodnocení on-line marketingových aktivit a zaměřit se jen na efektivní...
od Miroslav Pecka | 2014-06-18
Leccos se od minulého roku změnilo, proto jsem článek lehce aktualizoval. Změny oproti situaci v 02/2013 uvádím tučně. Po přečtení knihy Nikdy nejez sám jsem začal pociťovat potřebu si nějak seskupit různé druhy kontaktů – Facebook, Twitter, Google...