od Miroslav Pecka | 2019-03-30
Čtěte dál, pokud chcete znát 5 situací, kdy se bez měření mikrokonverzí neobejdete3 způsoby využití získaných dat pro zvýšení výkonu (konverzí, efektivity kampaní, plnění cílů webu/eshopu) Obsah ToggleHard konverze vs. MikrokonverzeHard konverzeSoft konverze = mikro...
od Miroslav Pecka | 2019-01-21
Často překvapím lidi ve svém okolí tím, jaké používám nástroje. Proto sdílím svých 5 oblíbených nástrojů, které mi usnadňuji a zefektivňují on-line komunikaci a sdílení myšlenek. Všechny jsou dobře použitelné zdarma, ačkoliv mají své placené varianty (z níže...
od Miroslav Pecka | 2019-01-05
Jednostránkové weby potkáme na internetu vcelku často. Hodí se pro pro prezentaci jednoho produktu či služby. Ačkoliv je vše na jedné dlouhé stránce, tato stránka má obvykle různé sekce, které de facto odpovídají jednotlivým stránkám na vícestránkových webech – tj....
od Miroslav Pecka | 2018-06-14
V Google Analytics Míra okamžitého opuštění (anglicky Bounce Rate) ukazuje, při kolika návštěvách návštěvník z webu hned odešel, aniž by udělal nějakou akci. Akcí může být zobrazení další stránky, odeslání formuláře, přehrání videa atp. Obsah článku: Výpočet...
od Miroslav Pecka | 2018-05-15
V souvislosti s GDPR směrnicí, jejíž dopady se intenzivně diskutují posledních pár měsíců, je tu i pár věcí, které se dotýkají Google Analytics. Cílem článku je shrnout věci, které byste měli/mohli v souvislosti s přípravou na GPDR řešit a ukázat, jak...
od Miroslav Pecka | 2018-05-08
Jedním z požadavků GDPR je povinnost informovat návštěvníka webu, jaká data web zpracovává. Podle povahy resp. účelu zpracování pak stačí návštěvníka webu pouze informovat (pokud je zpracování vaším oprávněným zájmem) nebo je třeba získat aktivní souhlas se...