100% kontrola měřicích a marketingových kódů

Pro vyhodnocení návštěvnosti webů a optimalizaci on-line marketingových aktivit dnes weby obsahují mnoho různých měřicích a marketingoých kódů různých služeb – typicky Google Analytics, Adwords, Sklik atp. Často se setkávám s tím, že fakt, že měřicí kód...

Google Data Studio: Proč? Jak? + Šablony

Google před pár dny zpřístupnil zdarma online nástroj Google Data Studio (GDS) i pro ČR. Zvláště pro reporty z Google Analytics (GA) je to výborná alternativa k velmi omezeným přehledům (dashboards) v samotných GA. Proč se mi Google Data Studio bude hodit? Hlavní...

Zkracovač odkazů na vlastní doméně

  Když sdílíte dlouhou webovou adresu (URL) e-mailem či na sociálních sítích, hodí se využít zkracovač adres. Zvláště, pokud URL obsahuje parametry za otazníkem a je tak neskutečně dlouhá a ošklivá:-). Pozn.: Parametry za otazníkem často potřebujete například kvůli...

Upoutejte rozšířenými odkazy na sociálních sítích

Určitě jste si všimli, že při sdílení některých odkazů na sociálních sítích se kromě odkazu zobrazí abstrakt s nadpisem, popisem stránky/článku a obrázkem. Příspěvek tak zabere více místa + může upoutat obrázkem = zvyšuje se šance prokliku. Aby se takový abstrakt...

Základy regulárních výrazů

Pokud vám pojem regulární výrazy skutečně mnoho neříká, může vám jako první přiblížení pomoci srovnání se zástupnými znaky * a ?, které můžete znát z některých aplikací a služeb. Pro definování podmínek či vyhledávání je můžete využít například v Google Analytics,...

Tento web využívá cookies pro zajištění funkčnosti webu a získání statistik návštěvnosti webu. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close