od Miroslav Pecka | 2018-04-16
Chcete si udělat rychlý přehled o návštěvnosti vašich webů A to především z pohledu organické návštěvnosti? Připravil jsem Google Data Studio SEO report, který zobrazuje data z Google Analytics. Tento report můžete použít pro pohled do vašich Google...
od Miroslav Pecka | 2018-02-12
V květnu 2019 jsem vytvořil vlastní komplexnější automatizovaný audit, podívejte se na něj zde. Velmi často při prvním setkání s Google Analytics klienta zjistím, že je něco špatně nastaveno. A špatné nastavení často vede ke zcela chybným závěrům. Bohužel...
od Miroslav Pecka | 2018-01-08
Funkce pro odstranění diakritiky v Excelu Pokud při práci čas od času potřebujete z textu odstranit diakritiku a nechcete využívat speciální nástroje nebo si programovat vlastní skript, snadno vám poslouží makro do Excelu, které vám přidá do Excelu novou...
od Miroslav Pecka | 2017-12-17
Stále zjišťuji, že je dost nástrojů a služeb, bez kterých už „bych se neobešel“. Tedy používám je více než rok (často roky) a mnoho lidí z mého okolí je nezná. A přitom jsou nadšení, když se o nich dozví. Tak tu je pár těch, na které nedám dopustit. A často...
od Miroslav Pecka | 2017-09-17
Pro vyhodnocení návštěvnosti webů a optimalizaci on-line marketingových aktivit dnes weby obsahují mnoho různých měřicích a marketingoých kódů různých služeb – typicky Google Analytics, Adwords, Sklik atp. Často se setkávám s tím, že fakt, že měřicí kód...
od Miroslav Pecka | 2017-08-10
V třídílném seriálu Analytics & Zkreslení dat jsem na blogu H1.cz sepsal nejčastější problémy, které řeším a otázky na které odpovídám v souvislosti s Google Analytics, Adwords a Sklikem. Protože je to trochu delší čtení (celý seriál má 4 300 slov),...