od Miroslav Pecka | 2014-05-18
Návštěvnost i konverze jsou v Google Analytics seskupovány do přednastavených kanálů. Co přesně se za nimi skrývá a jak nastavit vlastní kanály? Kanály najdeme například v přehledu Asistované konverze a Nejčastější konverze (pod Konverze -> Cesty...
od Miroslav Pecka | 2014-05-12
Pokud na vaši stránku vede odkaz, v Google Analytics snadno poznáte odkazující web (doménu i konkrétní stránku). Bohužel ne vždycky! Proč vám někdy zůstane odkazující stránka neznámá a jak se tomu vyhnout? Informace o odkazujících stránkách mohou být zkresleny...
od Miroslav Pecka | 2014-01-12
Nebudu psát o copywrittingu či analýze klíčových slov ani odhadovat trendy vývoj v roce 2014. Zkusím shrnout tucet doporučení týkajících se samotné tvorby webu, která není radno podceňovat, pokud chcete využít všech možnosti k prosazení vašeho webu. K napsání článku...
od Miroslav Pecka | 2012-06-03
Chcete mít (nebo váš klient) na webu “slider” kde budou rotovat odkazy/novinky/loga atp. nebo chce náhodně zobrazovat v boxu nějaký takový obsah při každém načtení stránky?Zvažte zda to dává smysl. Odpovězte si nejdříve na otázky: bude se slider/box...
od Miroslav Pecka | 2012-05-18
Odkud přicházejí? Lajkují? Plusují? Co lze nyní vyčíst z Google Analytics (GA) a Google Webmaster Tools? Uvedu i možnost, jak obdobného dosáhnout i v Yahoo Web Analytics (YWA). Odkud přicházejí? V GA v Traffic sources > Social > Sources...
od Miroslav Pecka | 2011-03-14
Služba nabízí několik jednoduchých analytických nástrojů a možnost částečně ovlivnit zobrazení stránek vašeho webu ve výsledcích vyhledávání. Pro zobrazení informací o vaší doméně v Google Webmaster Tools není třeba do webu vkládat žadný skript apod. Stačí když...