Sklik Retargeting na základě uživatelských událostí

Chtěli byste retargetovat (remarketovat) návštěvníky vašeho webu i v Skliku nejen podle zobrazené stránky (URL)? V Google Ads je díky propojení s Google Analytics možno vytvářet remarketingová publika dle libovolných podmínek na základě chování návštěvníka...

10 tipů, jak si více (ne)rozumět

E-maily. Všichni je píšeme a čteme. Jsou to ale e-maily, které posouvají věc/projekt dál? Když se účastním některých profesních e-mailových komunikací, často to ve mě vře. A jednou to vřelo tak, že jsem z toho uvařil tento článek. Během chvíle mi vytanulo...

Měřte na webu mikrokonverze a zvyšte výkonnost

Čtěte dál, pokud chcete znát 5 situací, kdy se bez měření mikrokonverzí neobejdete3 způsoby využití získaných dat pro zvýšení výkonu (konverzí, efektivity kampaní, plnění cílů webu/eshopu) Obsah ToggleHard konverze vs. MikrokonverzeHard konverzeSoft konverze = mikro...

5+1 šikovných nástrojů pro online komunikaci a sdílení

Často překvapím lidi ve svém okolí tím, jaké používám nástroje. Proto sdílím svých 5 oblíbených nástrojů, které mi usnadňuji a zefektivňují on-line komunikaci a sdílení myšlenek. Všechny jsou dobře použitelné zdarma, ačkoliv mají své placené varianty (z níže...

Webová analytika u jednostránkových webů

Jednostránkové weby potkáme na internetu vcelku často. Hodí se pro pro prezentaci jednoho produktu či služby. Ačkoliv je vše na jedné dlouhé stránce, tato stránka má obvykle různé sekce, které de facto odpovídají jednotlivým stránkám na vícestránkových webech – tj....

Bounce rate – mýty a vysvětlení

V Google Analytics Míra okamžitého opuštění (anglicky Bounce Rate) ukazuje, při kolika návštěvách návštěvník z webu hned odešel, aniž by udělal nějakou akci. Akcí může být zobrazení další stránky, odeslání formuláře, přehrání videa atp. Obsah článku: Výpočet...

5+1 GDPR nastavení Google Analytics

V souvislosti s GDPR směrnicí, jejíž dopady se intenzivně diskutují posledních pár měsíců, je tu i pár věcí, které se dotýkají Google Analytics. Cílem článku je shrnout věci, které byste měli/mohli v souvislosti s přípravou na GPDR řešit a ukázat, jak...

GDPR cookie lišta – vše v jednom

Jedním z požadavků GDPR je povinnost informovat návštěvníka webu, jaká data web zpracovává. Podle povahy resp. účelu zpracování pak stačí návštěvníka webu pouze informovat (pokud je zpracování vaším oprávněným zájmem) nebo je třeba získat aktivní souhlas se...

Google Analytics SEO report

Chcete si udělat rychlý přehled o návštěvnosti vašich webů A to především z pohledu organické návštěvnosti? Připravil jsem Google Data Studio SEO report, který zobrazuje data z Google Analytics. Tento report můžete použít pro pohled do vašich Google...

Google Analytics checklist & automatizovaný audit

V květnu 2019 jsem vytvořil vlastní komplexnější automatizovaný audit, podívejte se na něj zde.   Velmi často při prvním setkání s Google Analytics klienta zjistím, že je něco špatně nastaveno. A špatné nastavení často vede ke zcela chybným závěrům. Bohužel...